طلوع پایانی

 

در امتداد خزان ، روزها زمستانی

و در غیاب شما ، آفتاب زندانی

جسارت است ولی یک سوال می پرسم

چقدر در پس پرده حضور پنهانی ؟

ببین برای شما جمعه ندبه می خوانند

نوادگان زمین خسته از پریشانی

چه وقت میرسد آقا نگاهتان باشد

برای شب زدگان آیت غزل خوانی ؟

دوباره پنجره ها ، زل زدن به غربت شهر

در انتظار شما ای طلوع پایانی

 

اللهم عجل لولیک الفرج....

 



نظرات شما عزیزان:

S.H
ساعت14:38---7 شهريور 1393
سلام..
راستش منم این عکستونو اصلن متوجهش نمیشم....میخواستم همون دفه بگم ک روم نشد..اما دیگه نشد نگم...
پاسخ:سلام.فککنم عکسی که قرار داده بودم ساپورت نشده که چندین بار پوستر پرشین بلاگ اتوران جایگزینش شده.واسه همین کلا یه عکس دیگه جایگزینش کردم (البته با همون مضمون) . امیدوارم مد نظرتون قرار بگیره...


خودم
ساعت13:46---1 شهريور 1393
نه جانم کم سعادتی از ماست،،ولی مطمعنی که پوستر تبلیغ پرشین بلاگ با عکس کورش همونیه که تو میگی با نام حضرت ولی عصر تلفیق شده....
پاسخ:آهان منظورت اونه! نه گلم اون اولین تصویری که گزاشتم چون سنگین بود لود نشد و اون پوستر خودبخود جایگزینش شد.بخاطر همون تعویضش کردم که لود شه.نکنه برای شما هنوز هون پوستر پرشین بلاگ رو نشون میده؟؟؟!!!


خودم
ساعت1:16---1 شهريور 1393
سلام دوست عزیز چند وقتی نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی ارتباط عکسی که گذاشتی با مطلبت که در مورد امام زمانه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام.کم سعادتی از ماست.عکس نوعی طرح اسلیمی ست که با نام حضرت ولی عصر تلفیق شده....


S.H
ساعت18:49---31 مرداد 1393
نبودنت را دارم با ساعت شنی اندازه میگرم؛
یک صحرا گذشته است...

اگ دوس داشتید ب وبم سربزنید..
http://hamsafar.loxblog.com/
یاحق
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 31 مرداد 1393برچسب:روز انتظار,جمعه یار,طلوع پایانی,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی